Cum pot schimba un produs?

Cea mai simpla modalitate ar fi sa ne contactati telefonic la numarul afisat in partea de sus a site-ului, iar daca nu doriti sa ne contactati telefonic ne puteti contacta la adresa de email: contact@feve.ro

Care sunt modalitatile de schimbare unui produs sau a unui retur?

Daca produsul are defect din fabrica compania noastra va suporta costurile transportului aferente, iar daca pur si simplu doriti sa schimbati un produs care nu va este pe plac aveti la dispozitie 30 zile lucratoare pentru a ne contacta fie telefonic sau prin email la contact@feve.ro. Daca doriti sa schimbati produsul doar pentru ca nu va este pe plac transportul va fi achitat de catre dumneavoastra, iar daca produsul are defect transportul va fi suportat de catre compania noastra.

Cum imi primesc banii inapoi?

Coletul va fi expediat cu ramburs contravaloarea produsului fara transport daca doriti sa il returnati. Banii ii primiti in termen de 3-5 zile prin compania de curierat prin sistem ramburs.